Friday 2 August 2019

Suamiku Tak RomantikšŸ˜„

Nazila Osman 00:23
Suamiku tak romantik....KERANA

Romantiknya tak persis hero hindustan pujaan semua.....
Romantik suamiku amat berbeza daripada pencinta wanita dalam sinetron dan telenovela.....

KERANA.....
Romantiknya suamiku 
Adalah pada meneliti pakai dan gayaku,sebelum menjauh dari pandangannya,agar dengannya aku menjadi muslimah yang solehah walau dimana aku berada.....

Romantiknya suamiku..
Pada senyuman dan pelukan erat pada tiap kali bertemu,
Dengannya aku rasa disayangi dan dihargai...
Hilang terus penat mengurus anak2 yang begitu dan begini.....

Romantiknya suamiku..
Pada nasihat dan teguran agar aku tak melepasi batas sebagai isteri,
Kerana katanya aku jadi contoh ikutan anak gadis kami.....

Romantiknya suamiku.....
Pada saat dia disamping ku,
menemani setiap kali lawatan mengandungku.....
Dan ketika melahirkan zuriat kami.....
Tak pernah terlepas walau sekali.....

Romantiknya suamiku.....
Pada mendidik anak2 mengatur peraturan,
Agar mereka memahami batas dan sempadan kebenaran.....

Dan Romantiknya suamiku.....
Saat aku terdampar tak mampu untuk buat apa2,dia datang dan membelaiku penuh kasih sayang.....Allahu!
Walau lafaz jarang sekali,namun bicaranya tika aku keraguan amat menusuk dihati.....

"Cinta kita cinta orang lama,namun segarnya amat terasa"
Hanya Allah dapat membalas kebaikan dan kesungguhannya didunia yang sementara hingga ke akhirat yang kekal disana♥️
Terima Kasih untuk CINTA ini♥️


No comments:

Post a Comment