Wednesday 7 August 2019

Happy Birthday yg ke 40 Dear Husband♥️

Nazila Osman 05:33
Happy Birthday Dear♥️!

🎈HAPPY BIRTHDAY🎈 to the MAN of my LIVE...The KING of my DREAM,the MATE of my SOUL......Thank you for being my reason to look forward to next day......Love You More And More! Dear husband....We will grow old together insyaAllah....

Alhamdulillah berjaya jugak saya surprise awak tadi🤭
Sebelum ni berapa kali awak merungut cakap  perfume awak dah abis.....

Nak terbocor je rahsia hahahaha jenuh tahan mulut,awak kan tau saya tak pandai nak sorok dari awak,nasib anak2 pun pandai simpan rahsia🤭

Sabarrrrr.....sabarrrrr hari ni awak cakap lagi......

"alaaaa perfume abg dah abis laaaa"

Alahai! Sayunya dengar😔
Alhamdulillah hari ni saya hadiahkan perfume macam yang awak nak.....

Itu je yg mampu saya bagi....tapi saya tau awak suka perfume tu......



Oppsss maaf saya keluar tadi tanpa izin awak,16 tahun saya hidup ngan awak.....saya tak pernah keluar tak mintak uzinkan......kalau saya mintak izin,tak jadi la surprise😅

Saya bawak anak2 sebab saya takut fitnah akhir zaman.....katakan tetiba orang nampak saya keluar.....dia sampaikan pulak pada awak,dah tentu ada titik hitam dihati awak"ehhh isteri aku ni pegi mana tak mintak izin aku ni?" Sedangkan selama ni hidup saya hanya dirumah.....kawan pun tak de....

❤ You Always
#TakPernahTakCINTA



No comments:

Post a Comment